Pages

Friday, December 2, 2011

Welcome December

Assalamualaikum readers2 yg superb ... apa khabar?? baik bukan?? 


okey,nampak title yang kat atas tuu tak?? hehehe,,mestilah tahu kan.. ceh,,sudah geharu bertanya pulak.. blaalalaa~ *ketandusan idea pulak untuk intro kali ini.. sorry yew..


ukey2.. berbalik kepada apa yang saya nak ceritakan niey.. baca tau !! baca tau !! heheheehee.. nak kata SELAMAT TINGGAL ~~
Mungkin kita akan jumpa lagi tahun depan..Insya ALLAH.. sob2.. sediyh niey.. kerna kau wahai November telah meninggalkan pelbagai kenangan buat diriku ini~ OHMY (!) bisakah diriku ini akan bertemu_mu kembali?? Dengan izin ALLAH bukan?? ~INSYA ALLAH~

DECEMBER


okey..eh asyik okey je aq niey kan?? hahahaa.. hentamm sajaa~~
Baiklah dekat atas tu ada image calender December kan?? tapi sedikit kabur,maaf ye readers2 ku.. I'm sorry.. sob2..

Tujuannye letak image tuu~
  1. 4 December BIRTHDAY my MuM.. ohh so sweet..
  2. 9 December BIRTHDAY my sister..  kalo u all nak tau diye da dpat present dulu lah. *jeles lah saya~ sob2..
  3. 18 December my 2 brother akan balik dari kem diowang..hehhee.. xsabar rasanya nak tegok perubahan diri ereka.. ~INSYA ALLAH..

itu je event yg est yang dapat saya nyatakan wahai readers2 ku sekalian.. huh.yelah kita hanya mampu meracang dan DIA yang menentukan segalanya.. hopefully semuannye berjalan lancar..AMIN~

sebagai penutunye ::
Semoga kamu semua dapat menjalani kehidupan yang lebih baik dari yang baik..
sampai di sini saja .. cerita saya mana lah boleh taip panjang2.. yelah ann korang mana lah larat nak baca banyak .lepas tu,saya pulak malas nak taip panjang..hehehe. al_maklumlah penat iey wey jari saya menekan-nekan keyboard niey tentu bende niey sakit bila saya 'poke' 2..hehehee.ukey lah.. da tahap merapu dah niey..

Assalamualaikum...............

 

No comments:

Post a Comment