Pages

Wednesday, December 7, 2011

Jejak kasih

Assalamualaikum readers2 sekalian.. hari ini saya nak request pasal jejak kasih.. korang mesti hairan kan bila bace tajuk kat atas kan? pe motifnye letak tajuk macam tuu? betul tak? hahaha. saja bikin u all 'panas' gituu.. huahuahua.. gelak sakan pulak dia.. heheehee *wink2..

First of all,semalam saya jumpa dengan teman2 lama.. so,da tahu nape saya letak tajuk tuu.. hahaha.. tapi kita just jumpa teman2 yang free je.. wat ada2 je.. huhuhu.. ukeyh,ini ada pic yang saya nak kongsikan kepada readers semua.. so,please enjoy yourself..

INTRO ::

Mula2 kami lepaking dekat warung .. wuuhhhuuu,besh giler asyik gelak saja..al-maklumlah banyak kenangan dan cerita yang lucu + sweet *masam+manis+pahit..


dari kanan : Saya dan Daeyah
Time ni saya tengah khusyuk dengar cerita Aainaa sampai tak sedar yang Nad tengah snap pic niey.. ha,si Daeyah tu pulak tengah khusyuk kunyah air batu... huhuhu..*po da...
Terkenang pic lama tuu lah..




ISI ::
Lepas lepaking dekat warung Kami Lepaking dekat rumah kawan pulak.. huhuhu... apa lagi tahunnye just snap pic then gelak2..hahahha..

LASTLY ::
Akhirnye dapat juga kami jumpa sesama sendiri walaupun bukan kesemunya.. we had a lot of fun !!! yuhuu.. Insya Allah kita jumpa lagi ye.. Miss u babaes ~~



  




       
 


Huh,btw..terima kasih ye readers sekalian sebab sudi membaca cerita saya yang ala kadar sahaja.Ingatlah teman lama bukannya untuk dilupai malah untuk diingati..

Assalamualaikum...

1 comment: