Friday, May 25, 2012

PERIT !

Assalamualaikum :)

da lama rasanye tidak mengUPdate BLOG ini ! balik hostel jeh terus tiada masa nak mengadap lappy ini untuk mecoret cerita terbaru laa kononnye.. hehehe..

hurmm,..
Tau tak ?? kehidupan ini amat memeritkan kadang kalannya,. saya rasa perit sangat ni,, sakit hati jangan dicerita laa kan,,lagi lah sakit bila memikirkannya.. rasa sedih sesangat bila kenangkan nasib empunya diri ini,. macam2 masalah yang timbul,,. sampai tak tau nak ngadu kat siapa? semuannya tidak boley dipercayai,.. aduss BENCI betullaa !!!   rasa macam nak nagis kuat-kuat :'( kalau boleh nak peluk seseorang untuk menghilangkan sisa sedu sebab menangis..

YA ALLAH !! hanya padaMU lah aku sebagai hambaMu ntuk meluahkan segala rasa perit yg ada di lubuk hatiku ini..


saya SAYANG semua orang di sekeliling saya,, saya tidak mahu mereka tahu yang saya menghadapi masalah,  saya tidak mahu mereka merasai keperitan yang saya lalui, Y

YA ALLAH !! tabahkanlah hati hambaMu ini..

No comments:

Post a Comment